Idag börjar mitt nya liv, typ

jag vet inte hur många gånger jag har börjat om mitt bloggande. men nu tänkte jag ta tag i det här. blogga oftare, mer om mitt liv, mina tankar, mina hobbys och så vidare. kan väl börja med ett berätta vem jag är, om jag nu skulle få nya läsare.

Mitt namn är Lisa Johansson och har nydligen blivit 17 år gammal. en ålder som inte ens borde finnas tycker jag, finns ju ingenting som händer så. aboslut ingenting. bara att få vänta ett år till innan man blir 18 och fri. jag ser fram mycket att bli 18. så mycket jag kommer att göra som man inte fick innan, tex att gå ut på krogen, skaffa en tatuering, fixa körkort och så vidare.
Jag bor i tyresö som ligger söder om söder. det är jävligt fint här men jag kommer inte bo kvar här sen när jag blir äldre. never ever. jag ska ha en längenhet på östermalm, vasastan eller södermalm.

Jag börjar andra året på Media gymnasiet som ligger i Nacka strand. är en ganska bra skola, eller dom kan bäst om just ämnet media, dom andra ämnerna suger dom helt på. inom media läser jag grafisk, foto och webb. om jag kommer jobba med media i framtiden är oklart. inte det lättaste linje att få jobb efteråt, om jag lyckat få en jävligt bra praktik så kanske. jag skulle vilja jobba med reklam eller bli fotograf.

någon intressa jag har, som nog dom flesta har också det är mode. jag älskar det. brukar kolla in kända bloggar och ta inpiration ifrån. tar lite av varje och skapar något eget av det. blanda stilar brukar jag också göra. önskar man hade mer pengar så man kunde köpa allt man vill ha från näter.

nu ska jag säga 10 saker som ni inte vet om mig.

1. Jag lider av hjärnspöken.
2. Jag älskar chips med dip. mums!
3. Jag har dyslexi.
4. Jag har drömmar om att bli model, men vet i fan om det är min grej.
5. Jag har alltid gillat att bada, tror att jag var en sjöjungfru i mitt föra liv.
6. Jag har aldrig rökt och det är jag stolt över!
7. Musik betycker mycket för mig, lyssnar säkert över 14 timmar varje dag.
8. Jag tror alltid på kärleken, för en dag kommer den. även om man inte tror det.
9. Jag har inte prata med min pappa på över 4 år.
10. Jag är ganska social av mig och gillar att träffa nya människor.

så nu vet ni lite om mig. hoppas jag skärper mig med bloggande och blir bättre på det! så länge, peace and love.


Kommentarer
Postat av: sagaaaaaaaaaaaaa

du glömde skriva att du e bäst!;) puss på dej steffe

2011-07-23 @ 17:49:34
URL: http://sagaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0