Min Helg Av Lisa

I fredags så var jag tjejmiddag hos lisa för hon ska flytta till uppsala och plugga där uppe. det var mysigt och jag kommer sakna henne jätte mycket! kommer åka och hälsa på henne! I lördags så träffade jag min underbara saga. vi köpte goda drycker och satte oss i solen på segel. sen åkte vi hem till mig och gick på utomhus bio som fanns i centrum. det var mysig men det var så kallt så vi åkte hem till mig istället och kollade på Magnus betner! vi gick och la oss kl halv 6 på morgonen för vi låg och snackade hela natten. det var jätte myisgt! söndag så jobbade jag och sen chillade och sov. idag har jag bara tagit det lugnt också. har gått och blivit lite sjuk. måste bli frisk för ska göra massa saker i slutet av veckan! just det, börjar skolan på torsdag. aja fan ska man göra.

peace and love


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!

2011-08-16 @ 16:21:59
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: saga

mysit vi hade det steffe!! love yooooooooooooou brushän

2011-08-16 @ 19:26:24
URL: http://sagaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0